f(x) – Pinocchio(Danger) [Pinokio (Upasnosti)]


Remember me
I’m in d-d-d-danger Pinocchio
Remember me

odiboja ilgoboja ne mameul toroboja
emeraldeu humchyobwa geu nundongja seureukseureuk
moributo balkkeutkkaji seukenhe jingjingwingwing
kallalboda chagapge geu kkopjil botgyone

nan jigeum Danger
han-gyopdugyop peseuchyurichorom ya kkeullyo
Danger
[VICTORIA] seumyodeuro teumsai kkul chorom
[ALL] naneun Pinocchio
nobakke moreuneun naega dwesso
aseul-aseul witewite sijakdweneun SHOW

ttarattarattattatta jjaritjjaritalgoda
gunggeumtusongie no kkomjjangmara no
jogakjogak ttattatta kkonebogo ttattatta
mame deulge nol dasi jorihalgoya

I’m in Danger Danger Danger Pinocchio
remember ber ber me Pinocchio remember me

naneun eui-sasonsengnimeun anya geunyang nol algosipo
noran miji-ye deryug-eui balgyonja kollomboseu
simjangi magu ttwio! ttwio! ne mameul ottokehe
oriljok opparang satdon inhyongchorom

nan jigeum Danger
hanipduip makarongboda dalgeyo
Danger
seumyodeuro teumsai syareureu~
noneun Pinocchio
nobakke moreuneun nega dwesso
aseul-aseul witewite sijakdweneun show show show

nuga bwado non wanbyokhan-gol
noneun dasi teonalgoya
ja ije ipsure sumeul buro noho kkumkkwowatjana
Pinocchio

Srpski Prevod

Seti me se
seti me se
U-u-u-u-upasnosti sam
Pinokio
Seti me se

Da vidimo, da čitamo, da očistimo moja srca
ukradi smaragd, taj iris polako, polako se kreće
skeniraj me od glave do pete, zavijanje i zvonjenje
skini svoj zaštitu, hladnije nego oštrica noža

Upasnosti sam
jedan sloj, dva sloje – Hej, povuci me kao pecivo
upasnost!
curi kroz šupljine kao med
ja sam Pinokio!
postala sam neko ko ne zna ništa osim tebe
opasno, opasno, riskantno, riskantno
započni prestavo

Prati, prati (Dda dda dda)
postaće uzbudljivo, uzbudljivo
pun si od radoznalosti
nemoj ni da se pomeraš!
deo po deo (Dda dda dda)
izvadi ga (Dda dda dda)
ja ću da stvorim tebe prema željama moga srca

U-upasnosti sam, Pinokio
Seti-eti-eti me se, Pinokio
Seti me se

Nisam dokter, ali samo želim da te upoznam
ti si Kolumbus ko je pronašao neistraženi kontinent
moje srce kuca brže! ubrzava se!
šta da radim sa mojim srcem?
isto je kao kad sam bila mlađa, kad sam kupila lutku sa mojim oppa

Upasnosti sam sada
jedan griz, dva griza – Slađi od makarona
upasnost!
curi kroz šupljine kao med
ja sam Pinokio!
postala sam neko ko ne zna ništa osim tebe
opasno, opasno, riskantno, riskantno
započni prestavo, prestavo, prestavo

Ti lutaš lavirintom, ljuč je to što treba da otvori
skini svoj zaštitu koja je stvorena sa svim tvojim svakodnevnim trikovima
oh, samo želim da ti kažem da u upasnosti sam

Upasnosti sam, upasnosti
seti me se, upasnosti

Bićeš ponovo rođen kao neko koga će svi da vide da je perfektan
Sada da dišemo život u ta usta
to je što si sanjao

Seti me se

Postavi komentar